W ciągu zaledwie kilku dni, można oczyścić organizm z cukru, aby stracić trochę na wadze. Oto jak.

W ciągu zaledwie kilku dni możesz oczyścić swój organizm z cukru i zrzucić kilka kilogramów. Powiemy Ci dokładnie, co robić.

Nauka po latach badań doszła do wniosku, że otyłość nie jest spowodowana przez tłuszcz, ale przez cukier. Ze względu na dramatyczny wzrost zachorowań na cukrzycę typu 2 i inne nowotwory, jego słodycz okazała się szczególnie niebezpieczna.

Znany jest jako biały, słodki i zabójczy. Jednak spożywany w nadmiarze może być niebezpieczny dla serca, nerek i układu krążenia. Jest także pożywką dla bakterii, drożdży i grzybów, które mogą się swobodnie rozmnażać kosztem pożytecznych organizmów, zagrażając tym samym zdrowiu.

Cukier sam w sobie nie jest szkodliwy. Cukier w nadmiarze może powodować problemy zdrowotne. Można to naprawić stosując dietę.

Oto 3-dniowy plan żywieniowy, który wielu uważa za najlepszy sposób na uzyskanie zdrowia.

Dzień 1

Śniadanie: Trzy gotowane jajka, lub jedna szklanka płatków owsianych z orzechami i migdałami
Drugie śniadanie: Garść orzechów, najlepiej mieszanych
Obiad: Pierś z kurczaka, warzywa, buraczki i fasolka z rzepą
Kolacja: Łosoś gotowany na parze z brokułami, grzybami i łososiem Pij co najmniej 2 litry wody dziennie.

Dzień 2

Na śniadanie: jajecznica z 3 jajek z dodatkiem szpinaku i brokułów
Drugie śniadanie: Garść orzechów, najlepiej mieszanych
Obiad: Sałatka z kapusty z marchewką, oliwą i solą, sokiem z oliwek, sokiem z cytryny, natką pietruszki i żółtą papryką.
Kolacja: Pieczony dorsz, grillowana brukselka, rzepa lub warzywa i fasola gotowane na parze Można pić do 2 litrów wody dziennie.

Dzień 3

Śniadanie: 3 jajka w jajecznicy z krewetkami, orzechami włoskimi i rzodkiewką.
Drugie śniadanie: Garść orzechów, najlepiej mieszanych
Lunch: Pieczony kurczak z oliwkami i tymiankiem.
Kolacja: Naturalny brązowy ryż z pomidorami, pieczarkami, bazylią lub mięso w sosie grzybowym, czosnkiem, selerem i cebulą.

W ciągu dnia pij tyle wody, ile tylko możesz. Poczujesz się świetnie już po 2 do 2 tygodniach. Twoja waga również spadnie. Prawdziwe korzyści z tej diety będą widoczne po dwóch miesiącach. Musisz być konsekwentna i unikać oszukiwania siebie poprzez jedzenie na boku.

Pamiętaj, że napoje gazowane zawierają dużo cukru, więc musisz przestać je pić. Twój organizm w końcu przestanie wymagać cukru i zaakceptuje Twoje nowe nawyki żywieniowe jako normalne. Poczujesz się jak nowo narodzony!